-
ارائه بهترین سرویس ها به مشتریان، اعتماد به نفس مشتری را بالا می برد.
زمانیکه شما یه سیستم نرم افزاری را خرید کرده اید؛ ضعف در پشتیبانی نرم افزار مشتری را از تصمیم خود مایوس می کند و لذا مشتری اعتماد به نفس خود را در انتخاب یک نرم افزار خوب از دست می دهد. یک نرم افزار زمانی ارزش خرید را بالا می برد که تیم پشتیبانی قوی در پیش زمینه اش باشد. وجود تیم پشتیبانی قوی ؛ رضایت مشتری را در انتخاب نرم افزار خودش بالا می برد. این رضایت موجب اعتماد به نفس مشتری می شود.
-
ارزش هزینه پشتیبانی در مقایسه با هزینه نرم افزار
حتما در میان شما افرادی هستند که از نرم افزار های بسیاری استفاده کرده اند. دوستان و همکاران شما هم نیز مانند شما , علاوه بر نرم افزار به تیم پشتیبانی نیاز دارند تا بتوانند در کار خود موفق تر شوند و زمان کمتری را صرف پیدا کردن راه حل مشکلاتشان کنند.طبق نظرسنجی ها ی جهانی و با مطالعه آمارها ؛ ثابت شده است که خدمات مشتریان به مراتب اهمیت بیشتری دارد. مشتریانی که تجربه کافی در کار با نرم افزار های حرفه ای را دارند ترجیح می دهند که با پرداخت هزینه خدمات مشتری، سرعت پیشرفت کار خود را بیشتر کنند.
-
بالابردن رضایت در پایین آورد مشکلات مشتری
مشکلات جز جداناپذیر در هر سیستم کاری است .زمانی که شما آسودگی خاط داشته باشید که در پشت هر مشکل؛ افرادی هستند که شما را یاری خواهند کرد ، باعث رضایت می شود با تمدید پشتیبانی؛ مشتریان آسودگی خاطر بیشتری دارند.
ممنونیم از اینکه ما را انتخاب کردید .بالا بردن رضایت شما باعث خرسندی ما می شود
(تحریره وینا)
مرجع : https://daymondjohnssuccessformula.com