اگر شما مدیریت سازمان و یا شرکتی را بر عهده دارید، در این صورت قطعا روزانه کارمندان ، مشتریان ، فروشندگان و یاخریدارانی هستند که درخواست های مختلفی از شما دارند . شما به عنوان مدیر باید امور مربوط به کارمندان خود را به صورت منظم رسیدگی کنید.
زمانی که کارمندان یا فروشندگان شما، درخواست هایی را برای شما ارسال می کنند ، باید این درخواست ها به صورت دسته بندی شده به مسئول آن بخش ارجاع داده شود.
شاید زمان هایی برای شما پیش آمده باشد که خواسته باشید مشکلی را کامل بررسی کنید. برای مثال یک مشتری ناراضی به شما مراجعه کرده است و شما می خواهید این موارد را بررسی کنید .اینکه فروشنده چه کسی بوده است، چه تاریخی مراجعه کرده، با چه کسی صحبت کرده است، چه کارمندانی با مشتری صحبت داشته اند. مشتری چه گفته و آن ها چگونه جواب داده اند. مشکل مشتری حل شده است یا خیر؟ چه کارهایی هنوز برای مشتری انجام نشده است و چه کسی کوتاهی کرده یا مسئولیتش را به نحو احسنت انجام داده است.
حال یک توقف داریم. .... اینجا زمانی است که سامانه مدیریت درخواست وینا شما را یاری می کند. شاید در مرحله اول در ذهن یک بزرگ نمایی تبلیغاتی باشد اما زمانیکه که به تمام اموری که در بالا ذکر شد لحظه ای فکر کنید می بینید که سامانه مدیریت درخواست وینا شرکت ها و سازمان ها را از سیستم سنتی کاغذی خارج می کند و تمام امور شما به صورت سیستمی می شود.
در این سیستم همه چیز قابل بررسی است. هیچ نکته کوچکی از دید مدیر سیستم جا نمی ماند.
هدف اصلی سامانه مدیریت درخواست وینا در نگاه اول
سیستم سنتی کاغذی در کنار ویژگی هایش، مشکلاتی را نیز در بر دارد. برخی از این مشکلات شامل مفقود شدن ، خراب شدن نوشته و افزایش هزینه ها است. اما زمانی که تمام امور شما سیستمی شود، مشکلات سیستم سنتی بطور کامل برطرف شده و همچنین سرعت عمل بالا می رود. در سامانه مدیریت درخواست وینا همه این موارد به عنوان اهداف اصلی در نظر گرفته شده است.
تشریح پایه های اصلی سیستم های مدیریت درخواست وینا به شرح زیر :
قبل از اینکه بخواهیم وارد جزئیات این سیستم شویم ابتدا نگاه کوتاهی بر عملکرد و اهداف این سیستم داریم. با مطالعه امکاناتی که در زیر آمده است ، می توانید این سیستم را با نیازهای خود بسنجید.این امکانات از چهارچوب اصلی یک سیستم فروش قدرتمند و به روز است.
-
ثبت یک رویداد به عنوان درخواست.
-
انتساب این رویداد به فرد مسئول یا گروه کاری که مسئولیت انجام آن رویداد را بر عهده دارند.
-
انتساب دیگر مدیران یا کارمندان با رتبه کاری بالاتر برای چک کردن امور به نحو صحیح
-
پیگیری تمام تغییرات و رویداد های وابسه به درخواست اولیه
-
اطلاع رسانی روند تغییرات و بروزرسانی های ایجاد شده در درخواست اولیه، به تمام افراد منتسب به رویداد
-
راه اندازی هر فعالیت بر اساس الویت هایی که از طرف مدیر سیستم تعریف شده است
-
گزارش گیری از وضعیت درخواست ها و مشاهده جزئیات روند رویداد خاص
-
بستن رویداد و اعلام پایان کار