شاید پیش از آشنایی با سیستم تیکتینگ برای حل مشکلات مشتریان خود از ایمیل استفاده می کردید و مشکلی با این روش نداشتید. اما چه ویژگی هایی در سیستم تیکتینگ وجود دارد که آن را از ایمیل متمایز می کند.
در این مقاله 5 دلیل قانع کننده آورده شده است که نشان می دهد سیستم تیکتینگ ارزش سرمایه گذاری دارد.
1. شاید برای شما به عنوان پرسنل یک سازمان پیش آمده باشد که در یک روز کاری چندین ایمیل دریافت کرده باشید. آخرین ایمیل دریافتی را باز کرده و شروع به بررسی آن می کنید در صورتی که شاید ایمیلی که در روز قبل فرستاده شده بسیار فوری تر از آخرین ایمیل دریافتی باشد. یکی از ویژگی های سیستم تیکتینگ الویت بندی درخواست ها می باشد . سیستم تیکتینگ با الویت بندی درخواست ها به پرسنل کمک می کند تا موارد مهم تر را زودتر بررسی کنند.
2. در یک سازمان تیم پشتیبانی برای پاسخ به مشکلات و سوالات مشتریان باید ایمیل های مختلف را چک کنند. در سیستم تیکتینگ برای افزایش کارایی درخواست های مختلف به دپارتمان مرتبط ارجاع داده می شود.
3. چنانچه تمام کارکنان یک سازمان برای پیگیری درخواست ها از ایمیل های مختلف استفاده کنند امکان سردرگمی وجود دارد. سیستم تیکتینگ تاریخچه یک مشکل در یک مکان نگهداری میکند و بستری مهیا می کند تا تمام پرسنل بتوانند به مشکلات مشتریان رسیدگی کنند.
4. پایگاه داده یکپارچه در سیستم تیکتینگ این امکان را برای بخش های مختلف یک سازمان فراهم می آورد تا به سوالات مشابه پاسخ های مشابه دهند.
5. سیستم تیکتینگ قابلیت جستجوی پیشرفته در پایگاه داده خود می باشد. برای مثال شما لیست خدمات و پشتیبانی آقای احمدی را می خواهید در سیستم تیکتینگ جستجو می کنید و قادر هستید به تمام روند پشتیبانی آقای احمدی دسترسی داشته باشید.