مهمترین مزایای استفاده از نرم افزار حضوروغیاب وینا نگارش پیشرفته:
✔ باامکانات تکمیلی و پیشرفته نسبت به نگارش پایه
✔ اعمال دقیق قوانین مربوط به تردد پرسنل
✔ امکان ثبت انواع شیفت های کاری
✔ ارائه گزارش های کاربردی و آماری
✔ برطرف کردن نیاز سازمان ها و مراکزی با شیفت های کاری پیچیده
✔ افزایش بهره وری با حذف عملیات غیرمکانیزه
امکانات کلی نرم افزارحضوروغیاب وینا نگارش پیشرفته
-
کلیه امکانات نسخه پایه
-
امکان مشاهده لیست پرسنل فعال / غیرفعال
-
امکان ثبت کلیه عملیات مربوط به مرخصی، ماموریت، تایید کارکرد، تغییر شیفت کاری کارکنان
-
امکان صدور کارت برای هر پرسنل ثبت شده از طریق نرم افزار (تعریف کارت در سیستم )
-
محاسبه کارکرد خالص پرسنل قرارداد ساعتی
-
پرداخت کارانه و محاسبه مدت حضور فیزیکی جهت افزایش تولید
-
امکان استفاده از چندین دستگاه به طور همزمان
-
ساخت هرگونه گزارش با استفاده از سیستم گزارش ساز
-
تعریف کاربران و تعیین سطوح اختیارات هر کاربر
-
امکان تعیین حداقل و حداکثر اضافه کار
-
امکان ثبت اضافه کار ثابت
-
امکان گرفتن فایل خروجی در فرمت اکسل
-
امکان تعریف ستون محاسباتی در گزارش ها (با امکان تعریف فرمول بر اساس ستون های موجود در هر کدام از گزارش ها)
-
بانک اطلاعاتی SQL
-
و امکانات تکمیلی دیگر
تردد های روزانه:
-
انواع مجوزهای ورود و خروج کارکنان ، مجوز اضافه کاری ، شبکاری و ....
-
کنترل و اصلاح نقص در ورود و خروج های ناقص
-
امکان ویرایش اطلاعات ورود و خروج با ثبت نام کاربر ویرایشگر و زمان ویرایش
-
امکان اصلاح ساعت ورود و خروج و همچنین نوع ورود و خروج
-
امکان اصلاح ورود و خروج های زائد
شیفت و گروه های کاری:
-
امکان تعریف و ویرایش انواع شیفت های کاری شامل چرخشی، شبکاری و ...
-
امکان تعریف اضافه کارها، شبکاری ها، ورود و خروج های زائد و کلیه مشخصه های اطلاعات برای هرگروه کاری
-
امکان تعریف محدوده کاری شیفت، نحوه ورود و خروج در شیفت، تعیین و محاسبه تعجیل و تاخیر در شیفت و انجام کلیه امور محاسباتی شیفت
-
امکان تخصیص دادن و تنظیم کردن برخی از دستگاه ها فقط برای یکسری از گروه های کاری
-
امکان تعریف گروه های کاری با دوره تناوب تا 31روز با ترکیب شیفت های مختلف
-
امکان تغییر شیفت پرسنل (در یک محدوده یا آزاد )
-
تعریف تعطیلات خاص برای آن دسته از گروه های کاری که از تقویم سازمانی استفاده نمی کنند
-
امکان تعریف شیفت برای مدیران
-
نمایش عنوان گروه کاری در پنجره تعیین ساعت موظفی
مرخصی و ماموریت:
-
امکان تعریف انواع مرخصی های روزانه
-
امکان تعریف انواع ماموریت های روزانه
-
امکان تعیین مرخصی ساعتی و معادل سازی آن با مرخصی روزانه
-
امکان ثبت مرخصی و ماموریت ساعتی اول وقت و آخر وقت در دستگاه و تائید توسط اپراتور در نرم افزار
-
امکان تعیین مانده مرخصی هر پرسنل و نمایش آن
-
گزارش کارکرد افراد به صورت فردی یا کل پرسنل در تاریخ های مشخص
-
گزارش کارکرد، کسر کار، مرخصی، ماموریت، تعجیل در ورود و خروج، تاخیر، اضافه کاری، ساعت شبکاری و سایر موارد برای هر پرسنل
-
گزارش از اضافه کاری براساس تک تک فیلدهای اضافه کاری : کل اضافه کاری بدون در نظر گرفتن انواع آن، تعداد روزهای اضافه کاری، میزان اضافه کاری تایید شده
-
گزارش از اضافه کاری بر اساس انواع : اضافه کاری اول وقت، وسط وقت، آخر وقت
-
محاسبه حداقل و حداکثر اضافه کاری در روزهای تعطیل
-
گزارش انواع مرخصی و ماموریت های ساعتی برای هر فرد و کل افراد در سیستم
-
گزارش وضعیت فعال و غیر فعال پرسنل
-
گزارش پرسنل حاضر در یک شیفت در یک روز
-
گزارش پرسنل حاضر در یک شیفت در یک روز
-
امکان گزارش ساز دستی کاربر براساس فیلدهای دلخواه
-
ارائه انواع گزارش های نموداری اعم از : نمودار کارکرد، تاخیر، اضافه کاری و شبکاری پرسنل
-
انواع گزارش های روزانه ، فردی ، انتخابی و غیره مربوط به ورود و خروج پرسنل براساس محل خدمت ، شماره کارت و نوع عضویت
-
و گزارش های کاربردی دیگر