راهکاری ارزشمند برای سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها
نرم افزار حسابداری سوپرمارکت وینا می تواند در چندین فروشگاه به طور همزمان استفاده شود. با استفاده از این نرم افزار، شما میتوانید محصولات موجود در فروشگاه خود را از هر مکانی به طور یکپارچه مدیریت کنید. این نرم افزار با ثبت سریع اقلام در زمان فروش باعث کاهش مدت زمان انتظار مشتری می شود. همچنین با اتصال به دستگاه کارتخوان و ارسال مستقیم مبلغ از اشتباه جلوگیری می کند.
مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری سوپرمارکت وینا
-
صدور سریع فاکــــتور فــــــروش
-
امکان اتصال به دستگاه کارتخوان
-
فروش بارکدی کالا
-
ثبت سریع چند فاکتور همزمان
-
ثبت سریع مشتری و نمـــــایــش اطالاعـــــات تکمیلی مشتری
-
دستــــرسی ســــریع به فاکتورهای اخیر
چرا سوپرمارکت ها نرم افزار حسابداری وینا را انتخاب می کنند؟
نرم افزار حسابداری سوپرمارکت باید به کسب و کارها کمک کند تا خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه دهند. برای صاحبان مشاغل امکان پذیر نیست که چندین برنامه برای کارهای مختلف داشته باشند استفاده از چندین برنامه کل فرآیند را برای هر کسب و کاری پیچیده می کند. نرم افزار حسابداری وینا امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد و رابط کاربری آسان برای هر سوپرمارکتی ضروری است. کارشناسان وینا همواره همراه همیشگی کاربران هستند و در صورت بروز هر گونه مشکل و یا سوال مشتریان عزیز را راهنمایی می کنند و این ویژگیها باعث شده است که بسیاری از سوپرمارکتی ها نرم افزار حسابداری وینا را انتخاب کنند.
مناسب برای :
نسخه های مختلف نرم افزار با توجه به نیازهای اصناف برای انواع کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ قابل استفاده می باشد
قیمت :
راه های ارتباطی با کارشناسان سامانه های نرم افزاری وینا