سامانه مدیریت درخواست وینا برای عموم مشاغلی که با مشتری ، ارباب رجوع و یا کارمندان در ارتباط هستند ؛ کاربرد دارد. هدف اصلی این سامانه بررسی و پیگیری درخواست ها و بهبود کیفیت ارتباط با ارباب رجوع است. در زیر به تفصیل مواردی را بیان می کنم.
آیا تا کنون به صورت هوشمند و مکانیزه سیستم فروش را بررسی کرده اید؟
سرمایه اصلی هر شرکت از بخش فروش تامین می شود بنابراین بخش فروش به عنوان مهم ترین بخش در شرکت محسوب می شود. بخش فروش شامل داده ها و اطلاعات مهمی است. این اطلاعات از طریق رایانامه ؛ تماس های تلفنی و یا توصیه های دیگران و یا شنیده ها تولید می شود. این اطلاعات با محوریت فروش از کجا و به چه شکل تولید شده اند اهمیتی ندارد اما اینکه چگونه بخش فروش توسط اینگونه اطلاعات مدیریت شود،اهمیت دارد.
اجازه دهید موضوع را باز تر کنیم. نماینده فروش شما در شرکت هر روز با هزاران نفر در ارتباط است و مدام راجب سیستم فروش اطلاعات کسب می کند و تجربه می گیرد. اینکه این فرد در طول روز با هر فرد چگونه رفتار کرده است و چگونه فروش داشته است را تحلیل گزارش های عملکردی وی می توان بررسی کرد. اینکه با در نظر گرفتن چه نکته هایی می تواند فروش را بالا ببرد. سیستم فروش در هر شرکت تنها سیستمی است که همیشه باید در حال کسب تجربه و رشد کردن باشد.
در صورتی که شما مدیریت بخش فروش را بر عهده دارید؛ به سیستمی نیاز دارید که وظیفه و نوع عملکرد تمام نماینده های فروش و کسانی که با بخش فروش در ارتباط هستند را در هر لحظه گزارش بگیرید.با مشاهده گزارشات می توانید نتیجه بگیرید که چه کسانی از بخش فروش باید ساعت کاری بیشتری داشته باشند و یا چه کسانی کیفیت کاری پایینی دارند و یا اینکه کدام نمایده فروش توانسته است فروش موفقی داشته باشد. تمامی این امکانات در هر لحظه ای از زمان به صورت گزارش های پویا در خدمت شما مدیران هوشمند قرار می گیرد.
با استفاده از این سیستم، تحلیل و بررسی اطلاعات بخش فروش با سرعت بیشتری انجام می شود.
تحریره وینا