سامانه مدیریت درخواست برای چه کسانی تدوین شده است ؟ (بخش اول : پشتیبانی)
سامانه مدیریت درخواست وینا برای عموم مشاغلی که با مشتری و کارمند و خرید و فروش و درخواست در ارتباط هستند ، کارایی دارد. این سامانه برای بررسی تقاضا ها و هم چنین برای بهبود کیفیت ارتباط با ارباب رجوع خیلی می تواند مفید و موثر باشد. در زیر به تفصیل مواردی را بیان میکنم.
شرکت شما دارای تیم پشتیبانی است؟ پس اینجا را مطالعه کنید.
بخش پشتیبانی برای هر نوع محصولی که باشد باز هم پیچیدگی های خودش را دارد و کاری بسیار گیج کننده و کلافی سر در گم است. لابد می پرسید چرا؟ شاید هم در همان اول با من موافق هستید. اجازه بدهید در ادامه مثالی را بیان کنم، مشتری با نارضایتی کامل به بخش مدیریت تماس می گیرد و ابراز نارضایتی میکند و می گوید که گروه پشتیبانی شرکت شما کاملا بی تفاوت هستند و نسبت به مشکلات فرد معترض اصلا اهمیت نداده اند. در این لحظه شما در ذهن خود گذشته این مشتری را مرور میکنید و اگر کارمندان بخش پشتیبانی هر روز گزارش خود را به شما تحویل داد باشند باید به خاطر بیاورید که کدام قسمت کار با مشکل مواجه شده است که این مشتری اینگونه ناراضی است.
حال تصور کنید شما به ساانه درخواست وینا متصل هستید و بخش پشتیبانی تمام مواردی را که انجام می دهند در این سیستم وارد کرده اند. در این زمان شما تنها با وارد کردن نام مشتری (که ناراضی و برافروخته است) تمام سوابق تماس وی و هم چنین مشکلات و پاسخ های بخش پشتیبانی را بصورت گزارش کامل در پیش رو دارید. در این هنگام شما می توانید با اطلاعات کافی که در دست دارید با مشتری ناراضی صحبت کرده و وی را آرام و مشکلات را حل کنید.
در اینجا بخش مشتری مداری مطرح می شود . سامانه درخواست وینا شما را در نگه داشتن مشتری و حتی در زمینه افزایش مشتری با بهبود کیفیت کاری کارمندانتان یاری می کند.
سیستم درخواست وینا شامل ویژگی های زیر است :
-
بصورت انلاین گزارش هر کارمند را دارید
-
روند کاری هر کارمند در سامانه معین است
-
گزارش کاری هر فرد و بیان مختصر در ارتباط با مشتری در سیستم ذخیره است
-
بررسی و مدیریت کیفیت کاری هر کارمند
-
مدیریت روند کاری هر کارمند با در نظر گرفتن زمان شروع کار تا پاین کار
تحریره وینا